מערכת לניהול תחנת כוח סולארית של נגב אנרגיה הוצגה בכנס בינ"ל בז'נבה

מערכת ניהול כוללת לאחזקה וניהול תחנת כוח סולארית, שביצעה גיב הישראלית הוצג בכנס בינלאומי של INFOR. הכנס נערך לפני כמה ימים בז'נבה, והשתתפו בו 200 איש מ-20 מדינות.

הפרויקט של גיב בוצע כפרויקט Turnkey באחריות כוללת, תוך עמידה מלאה ביעדי עלות תקציב, פונקציונליות וזמן. המערכת עלתה לאוויר ב-7 חודשים והתחנה תפעולית מזה מספר חודשים. החוזה נחתם ביוני שנה שעברה המערכת עלתה להרצה בסוף דצמבר 2018 .

"הכנס עסק באסטרטגיה וחדשנות לגבי שינוי דיגיטלי של שיטות עבודה מומלצות לניהול נכסים, ענן, ניידות חיזוי", אמר מאיר גבעון, מנכ"ל גיב. שהיא שותפת זהב של INFOR.

"אחד האתגרים הגדולים ביותר שכל חברה מתמודדת עמו הוא קביעת הדרך היעילה ביותר לתעדף משאבים לתמיכה במשימות הארגון. בין היתר ישנו נושא הבטחת הבטיחות, והרצון להיות פרואקטיבי ולא ארגון מגיב" אמר גבעון.

הכנס נערך ב-CERN, מאיץ החלקיקים, ומהווה אתר עלייה לרגל בשל הפונקציונאליות הרבה והעמוקה של שימוש המתקן המורכב במערכת Infor EAM לניהול, תפעול ואחזקה, כולל ניהול הבטיחות וקליברציה במכונה הגדולה בעולם – מאיץ החלקיקים בשוויץ.

שי לוי, סמנכ"ל הלוגיסטיקה של נגב אנרגיה, שהציג את הפרויקט בכנס, אמר בהרצאתו בין היתר כי "כשהוקמה נגב אנרגיה, התחלנו לחפש מערכת לניהול אחזקה, והפתרון של גיב Infor EAM, איפשר לנו למצוא פתרון כולל לניהול התפעול והמשימות של תחנת הכח".

לוי הוסיף ואמר כי "המערכת כעת בהפעלה מסחרית מזה 4 חודשים. ומנהלת את כל התהליכים וכל הפעילויות ברמת הפרטנית ביותר". לוי סקר את המודולים המופעלים במערכת, הכוללים בין היתר ניהול נכסים, ציוד, אחזקה, כח אדם ועוד.

התפרסם באתר אנשים ומחשבים